Luty, 2015

now browsing by month

 

Sex bez zadyszki

2271-717-ico-wu.jpg

Każdy facet „kiedyś tam” stanie oko w oko z tym problemem. Rzecz jasna – im później, tym lepiej, ale jednak… Bo teraz wszystko jest wporządku, ale słyszałeś tu i ówdzie, że można mieć kłopoty ze wzwodem, czy coś w tym stylu. Ciebie to wprawdzie nie dotyczy, co to – to nie, jesteś w kapitalnej formie, ale tak na wszelki wypadek – warto wiedzieć to i owo.
W pewnym wieku z rozrzewnieniem zaczynamy przypominać sobie młodość. Wszystko było wtedy śliczne, proste oraz łatwe. Przychodziło niemal samo. Jak choćby opisywana tutaj erekcja. Miało się „naście” lat i twoim zmartwieniem było raczej to, jak zakamuflować przed otoczeniem widoczną ochotę na seks. Wzywany do tablicy w szkole wstydziłeś się czasem wyjścia przed klasę, ryzykując „bombę” w dzienniku, bo po prostu miałeś wzwód. A wszak nawet o niczym podniecającym nie erekcja
dumałeś… Ot, tak, nie wiadomo dlaczego. Upłynęło 25 lat i – proszę – sytuacja się zmieniła.
indeks1

Pierwsza klęska

Tylko bez paniki! No tak, łatwo powiedzieć, ale kiedy pewnego dnia albo wieczora twój penis odmawia współpracy – wpadasz w wielki żal. I nie jesteś odosobniony. Być może twoja kobieta też – może odebrać to jako znak, że przestała być atrakcyjna seksualnie, albo iż zdradzasz ją i jesteś przemęczony albo zaspokojony oraz już niezainteresowany seksem. Pretekst do awantury viagra cena
lub cichych dni wspaniały, a dodatkowo osobista tragedia oraz utrata męskiej wiarygodności, złość na siebie samego – po prostu tragedia prosto z brazylijskiego serialu. Stop! Tak nie możesz tego zostawić.

Męska bezradność

1136-477-ico-wu.jpg

Young happy couple in bed

Doszedłeś do wniosku, że twoja sprawność seksualna uległa obniżeniu ostatnimi czasy? Spokojnie. Po pierwsze, kłopot taki tyczy się nie tylko ciebie lecz dużej części męskiego społeczeństwa i to nie jest przyczyna do wstydu. Po drugie „wypadek przy pracy” nie może być przyrównywane do impotencji, choć uczulam, abyś zapalił w swoim umyśle czerwone światło. Po trzecie – to naprawdę da się naprawić, żebyś mógł cieszyć się seksem! potencja

Dostrzegłeś pierwsze zapowiedzi choroby – co powinieneś zrobić?

Przełam opory i odwiedź lekarza rodzinnego. To nie jest rzadki problem, z którym borykasz się tylko ty. Problemy z erekcją, impotencja, to jedno z częstszych schorzeń medycznych i dotyczy co drugiego faceta w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki nie kłamią, traktuj więc wizytę u lekarza nie jak coś upokarzającego, ale jak wizytę w zakładzie mechanicznym w celu naprawy maszyny, którą jest twój organizm, abyś mógł cieszyć się pełnią jej wydajności. Oprócz tego regularnie badaj ciśnienie krwi i poziom cholesterolu, aby ustrzec się częstej przyczyny impotencji – chorób układu krążenia.

Po co Ci lekarz rodzinny a nie specjalista?

Przede wszystkim lekarz pierwszego kontaktu oceni stopień rozwoju choroby oraz pokieruje do właściwego specjalisty – urologa albo seksuologa, który może ci pomóc. Od lekarza POZ (podstawowej opieki zdrowotnej) możesz otrzymać także skierowanie na badania, które pomogą ustalić przyczynę choroby. Trudności z erekcją to stadium odwracalne!
Tradycyjne leczenie odbywa się głównie za pomocą środków farmakologicznych, psychoterapii, czasem leczenia chirurgicznego, ale pewnymi zabiegami sam możesz sobie pomóc lub przyśpieszyć wyleczenie. Oto najistotniejsze z nich:

1. Spożywaj zdrowe posiłki

Unikaj tłustych mięs na korzyść owoców i warzyw. Jedz więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (za wyjątkiem smażonych, tłustych ryb, które, spożywane wieczorem, mogą obniżać libido). Dużo warzyw oraz owoców to twarda reguła na uniknięcie najczęstszej przyczyny impotencji – chorób naczyniowych oraz nadwagi. Z owoców bardzo wartościowe będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny i jagody. Z warzyw – prócz zieleniny warto zjadać czosnek i cebulę (skuteczne przeciw miażdżycy) oraz paprykę, pomidory, kukurydzę, selery i por.

Warto zadać pytanie dietetykowi o właściwą dietę, zgodną z grupą twojej krwi. Miej na uwadze, że dieta nie jest surowym „niespożywaniem smacznych potraw”, lecz dopełnieniem dziennego jadłospisu w pokarmy wartościowe oraz zredukowaniem tych najmniej pożytecznych. Rozważ wprowadzenie do swojego jadłospisu dań z kuchni śródziemnomorskiej, w szczególności zaś owoców morza.

2. Zainteresuj się afrodyzjakami

Jest grupa produktów, które w jakimś stopniu pobudzą twoje ciało do „działania”. Ogólnie uważa się (co więcej – jest to dowiedzione), iż lampka czerwonego wina przed stosunkiem wzmaga aktywność seksualną. Stroń jednak od mocnego alkoholu, który zadziała w złą stronę. Z przypraw stosuj więcej imbiru, który oddziałuje na lepsze krążenie krwi i goździków, które poprawiają nastrój. Z owoców morza polecane są ostrygi, homary, krewetki, i ośmiornice.

3. Nie pal papierosów

Palenie papierosów (także to bierne) oddziałuje niekorzystnie na twój organizm oraz libido. Amerykański schemat ubiegłych lat, w którym to kochankowie po udanym zbliżeniu spalali papierosa, to fatalny pomysł. Papierosy nie dość, że zauważalnie redukują twoją sprawność seksualną oraz wywołują inne, równie niepokojące komplikacje, z nowotworem płuc na czele – to w dodatku sprawiają, że będzie cię „czuć” z odległości. Wierz mi, wiem co mówię – jestem człowiekiem niepalącym i kogoś, kto pali, czuję ze sporej odległości. Najbardziej męczący zapach utrzymuje się we włosach, potem na ubraniu, o oddechu nie mówiąc. Jeżeli twoja partnerka nie pali, a ty owszem, to może być przyczyną niepotrzebnym kłótni oraz krępujących sytuacji między wami, również w łózku. Rzecz jasna jako osoba paląca z pewnością nie pachniesz smakowicie.

4. Zwiększ aktywność fizyczną

Aktywność seksualna jest na stałe powiązana z dobrą kondycją oraz wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Toteż tak ważne jest, abyś prócz właściwego odżywiania aktywnie praktykował sport. Aktywnie? To znaczy codzienne ćwiczenia ruchowe, co najmniej 30 min – bieg lub zajęcia na siłowni oraz systematyczne 1-2 razy w tygodniu uprawianie sportu, np.: tenisa. W tym miejscu sporo zależy od twoich możliwości czasowych, które, jak mniemam, nie są najwyższe. Potwierdzisz jednak to, iż im mniej czasu, tym lepsza organizacja (oczywiście do pewnych granic)? Na pewno, jeżeli będziesz chciał cyklicznie uprawiać sport, znajdziesz na to czas.

5. Regularnie staraj się uprawiać seks

Aby nie wywołać „męskiego problemu” często uprawiaj seks. Wyślij na urlop rutynę a wprowadź do twojego związku więcej świeżości. To najskuteczniejsza droga do przywrócenia harmonii hormonalnej. Jeśli twój związek ma aktualnie trudności (nawet w przypadku, gdy powodem jest ta „trzecia”) staraj się je rozwiązać, ponieważ to także pośrednio wpływa na twoją wydolność seksualną.
wiecej tutaj : kamagra

9 wskazówek na powiększenie libido

821-7099-ico-wu.jpg

4305-4054-wu.jpg

Zapoznaj się z kilkoma sprawdzonymi sposobami na to, żeby bardziej Ci się chciało oraz żeby twoja i partnerki satysfakcja ze stosunku była dużo większa.

Prezentuje kilka prostych wskazówek, aby w twojej sypialni zrobiło się naprawdę gorąco!
1. Dotykaj swoją kobietę
Jeśli będziesz każdego dnia dotykał partnerkę, twoje ciało zacznie wytwarzać hormony, które przysporzą się do wzmocnienia waszej więzi. Amerykańskie badania potwierdzają, iż dotyk ożywia wytwarzanie oksytocyny – substancji neurochemicznej, która scala pary ze sobą. Rezultat jest oczywisty: częściej zaczynasz mieć ochotę na łóżkowe igraszki.
2. Wolny czas spędzaj na słońcu

Nawet jedna godzina spędzona na słońcu może podnieść poziom testosteronu (najważniejszego męskiego hormonu) w twoim organizmie aż o 69 % – tak twierdzą badacze z Uniwersytetu Kalifornijskiego. Dodatkowo światło słoneczne obniża poziom melatoniny, hormonu, który obniża płodność i apetyt na seks. Solarium też tak działa.
3. Oglądaj filmy o miłości

Zgodnie z tym co udowadniają naukowcy z Uniwersytetu Michigan oglądanie romansów może doprowadzić do tego, że mężczyzna stanie się bardziej romantyczny i troskliwy. Zauważyli oni, że filmy miłosne zwiększają ilość progesteronu – hormonu odpowiedzialnego za przyrost libido – aż o 10 %. Największym twoim problemem będzie znalezienie takiego filmu, przy którym uda ci się nie usnąć.
4. Często ziewaj
Ziewanie oraz erekcje są kontrolowane przez ten sam związek chemiczny: tlenek azotu. Ziewając, przyszykujesz magistrale neurochemiczne, dzięki którym podołasz zadaniom łóżkowym, gdy pojawi się tego rodzaju konieczność. Oprócz tego ziewanie sprawia, iż czujesz się odprężony, a do twojego penisa przypływa więcej krwi.

5. Pij sok z owocu granatu
Na co dzień konsumuj szklankę soku z granatu. Badania przeprowadzone na Uniwersytecie Kalifornijskim wykazały, tadalis
iż owoc ten zwiększa przepływ krwi do twojego najlepszego kumpla. Oprócz tego powoduje, iż całujesz z większą namiętnością.
6. Wąchaj wanilię

Zapach wanilii efektywnie zwiększa transport krwi do członka – tak mówią badacze z Fundacji Leczenia Smaku i Węchu w Chicago. Wanilia zwiększa fale alfa w mózgu, które relaksują oraz pomagają pozbyć się zahamowań. Układ chemiczny wanilii jest podobny do dopaminy – substancji wyzwalanej w mózgu, która generuje podniecenie seksualne. Jasna sprawa, że nabywanie lodów waniliowych jest dużo mniej żenujące niż wyposażanie się w specyfiki na potencję.
7. Jedz zdrowo
Jeżeli facet je zbyt mało cynku, jego organizm wytwarza mniej testosteronu. W związku z tym wskazane jest włączyć do diety wiele potraw mięsnych, orzechów, nabiału oraz pełnoziarnistych produktów piekarskich. Nie zapomnij też o witaminie C, która zwiększa stan oksytocyny w ciele oraz wspomaga pracę gruczołów płciowych.
8. Rzuć tytoń

Nikotyna znajdująca się w wyrobach tytoniowych może spowodować zwężenie naczyń krwionośnych, hamując przepływ krwi do penisa. Pewne doświadczenie wykazało, że spalenie tylko dwóch papierosów może sprawić, iż erekcje będą bardziej miękkie. Pamiętajmy również o innych ujemnych atrybutach palenia, np. nieświeży oddech, szare zęby i zmarszczenia skóry.
wiecej na naszej stronie viagra tanio

Witam na moim blogu

5249-29-ico-wu.jpg

blekitny-total-look-297x246

Halooo :)

Halooo :)

Halooo :)